Вторник
14.05.2024
08:22
Приветствую Вас Гость
RSS
 
Здоровье и физическая культура
Главная Регистрация Вход
Документы к работе »
Меню сайта

Категории раздела
Новые документы [4] Программы [2] Конкурсы учителей [0]
Из опыта работы коллег [1] Мои статьи [12] Физкультура и спорт [0]

Наш опрос
Вас интересуют
Всего ответов: 24

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » Статьи » Мои статьи

Формирование навыков здорового образа жизни

      При формуванні навичок здорового способу життя особливо важливим є

набуття практичного досвіду, що забезпечується виконанням відповідних вправ, дій, відпрацювання моделей поведінки при виконанні практичних

завдань, які зібрані в робочих зошитах авторів підручників.

       Виконання практичних завдань, включених автором підручника в робочий зошит, є обов’язковими для учнів 5-9-х класів. Виконані практичні роботи мають зберігатися протягом навчального року. Порядок оцінювання практичних завдань визначає вчитель, але оцінювання необхідно проводити  не рідше ніж два рази в семестр (з виставленням оцінок в класному журналі в колонці з написом «Практичні завдання» без зазначення дати) і з обов’язковим врахуванням їх при визначенні тематичних та семестрових оцінок.

      При визначенні оцінок за практичні завдання треба враховувати не грамотність написання, а правильність прийнятого рішення. 

      Тематична оцінка виставляється на підставі результатів опанування учнями матеріалу теми, з урахуванням поточних оцінок та результатів виконання практичних завдань у робочих зошитах і навчальної активності школярів. Проведення окремого уроку тематичної атестації не передбачається. Тематична оцінка виставляється в класному журналі в колонці з написом «Тематична» без зазначення дати. Кількість тематичних оцінок для учнів 5 – 7 класів має бути дві за семестр, а для 8–9 класів – одна за семестр (якщо у 8-9 класах додатково виділено ще 0,5 год. з варіативної складової на вивчення курсу основ здоров’я, то кількість тематичних оцінок має бути дві за семестр).

    Важливо, щоб при вивченні курсу основ здоров’я, вчитель робив акценти на соціально-психологічні аспекти формування в учнів навичок здорового способу життя, а не повторював курс біології. 

      Ефективна реалізація завдань превентивної освіти можлива за умови активної співпраці, партнерства всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, педагогів, сім’ї та громади. Участь батьків у навчальному процесі допомагає зробити навчання особистісно орієнтовним             

        На виконання Указу Президента України від 20.11.2007 р. №1121 „Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху» та рішення Вінницької обласної Ради №509 від 19.03.2008 р. «Про Комплексну програму підвищення безпеки дорожнього руху на території Вінницької області» наказом управління освіти і науки Вінницької ОДА від 02.09.2009 р. №360 впроваджено (а наказом від 21.05.2012 р. №347 продовжено)  в  усіх загальноосвітніх навчальних закладах обов’язкове   вивчення курсу «Безпека дорожнього руху».

          Викладання «Безпеки дорожнього руху» здійснюється як окремий навчальний курс і проводиться через тиждень протягом всього навчального року.

        Працівникам методичних служб на засіданнях методичних об’єднань

       рекомендуємо:

  1. Розглянути інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з основ здоров’я та навчальних курсів «Захисти себе від ВІЛ» та «Безпека дорожнього руху» у 2014-2015 навчальному році.

   2. Опрацювати особливості організації навчально-виховного процесу у 5 класі.

   3. Обговорити критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за новим

Державним стандартом.

   4. Активніше запроваджувати функціонування нових методичних структур, зокрема майстер-класів, авторських майстерень.                                                                          

 

Категория: Мои статьи | Добавил: Анна (02.11.2014)
Просмотров: 350 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт

Snow

Поиск

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz